کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر در کدنویسی تازه کار هستید، اول این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید

با فراگير شدن استفاده از فناوری و کار با کامپیوتر در دنیای امروز پیرامون ما، کسب و کار کسانی که از مهارت‎های برنامه نویسی برخوردار هستند نیز بسیار رونق پیدا کرده است. اگر شما هم قصد دارید به این حرفه روی بیاورید و به یک برنامه نویس روبات، طراح وب‎سایت یا یک کارمند حرفه‎ای تبدیل شوید، یادگیری این زبان برنامه نویسی نقطه شروع خوبی برای شما است.

اگر در کدنویسی تازه کار هستید، اول این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید

پایتون (Python) به دلیل تکیه کمتر به هماهنگی بین قسمت‎های مختلف کدنویسی نسبت به سایر زبان‎ها، یکی از ساده‎ترين زبان‎های برنامه نویسی برای یادگیری است. اگر شما پرانتزها را فراموش کنید و یا چند سیمی‎کالن را جا بگذارید، به نسبت دیگر زبان‎ها با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد.

همچنین می‎توان به این زبان به عنوان سنگ بنای یادگیری سایر زبان‎های دیگر مثل C++ و JavaScript نگاه کرد. علاوه بر این، برنامه نویسان پایتون بیشترین رشد تقاضا در سال گذشته را داشته‎اند، به این معنا که اگر شما قصد دارید مهارت‎های جدید خود را به یک حرفه درآمدزا تبدیل کنید، با کسب دانش کافی در زمینه این زبان برنامه نویسی شانس بیشتری برای پیروز شدن خواهید داشت.

برای رسیدن به این هدف، در حال حاضر Infinite Skills یک دوره آموزشی تحت عنوان The Ultimate Python Programming Tutorial را از طریق Udemy معرفی کرده است که می‎توانید از آن استفاده کنید. این دوره آموزشی به گونه‎ای طراحی شده تا کسانی که به تازگی با دنیای برنامه نویسی آشنا شده‎اند بتوانند از آن استفاده کنند. شما برای شروع یادگیری نیازی به تجربه قبلی در زمینه کدنویسی نخواهید داشت. در انتهای این دوره آموزشی کاربران با کسب مهارتهای عملی برنامه نویسی پایتون می‎توانند به ساخت اپلیکیشن‎های مورد نظر خود بپردازند. اگر شما هم به دنبال راهی برای آشنا شدن و ورود به دنیای کدنویسی هستید و نمی‎دانید باید از کجا شروع کنید، گذراندن این دوره آموزشی می‎تواند سکوی پرتاب خوبی برای شما باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37880 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/04/23 تعداد مشاهده: 1987
سافت گذر